Reklamační protokol

Stáhnout můžete zde Reklamační protokol

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL 

(vyplní zákazník)
Firma/jméno a adresa kupujícího:

 

 

IČ:
(a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 


Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

Reklamované zboží:


Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:


Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

 

 

 

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

 

 


Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________
(vyplní prodávající)
Datum přijetí reklamace:

 

Reklamaci vyřizuje:

 

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________ Podpis prodejce: _________________________________________

 

 

Vaše zkušenosti

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení