Reklamace... Jak na ni?

 Objednávka dorazila. Celí nadšení ji rozbalíte, ale bohužel, zboží uvnitř je rozbité. Co teď?

 Ze všeho nejdříve poškozenou zásilku nafoťte. Důležité je na jednom snímku dokumentovat štítek zásilky a na dalších rozbité zboží a veškerý obalový materiál, který se uvnitř balíku nacházel. Všechny tyto fotky následně zašlete na náš e-mail.

 Do deseti dnů Vám dojde nové zboží, o jehož odeslání Vás budeme informovat skrze e-mail či SMS zprávu. Než poškozené zboží vyhodíte, vyčkejte na naše vyjádření ohledně zacházení s ním. 

 Zásilky se snažíme balit co nejpečlivěji, abychom těmto komplikacím předešli. Balík vyplníme bublinkovou fólií a řádně vyložíme, abychom zboží uvnitř ochránili před nárazy. Bohužel se však může přihodit něco, díky čemuž se objednávka stejně poškodí. Stává se to přibližně pouze 20 krát do roka, což je, v porovnání s počtem zásilek, jež ročně vyřídíme, téměř nepatrné číslo.

 Nemusíte se tedy bát objednávat u nás i křehčí zboží jako například skleněné vánoční ozdoby či zahradní keramiku.

 Záleží nám na Vaší spokojenosti. Pro přesvědčení kvality našich služeb se můžete podívat na naše hodnocení, které najdete ZDE.  

 

Návrh bez názvu

 

Bližší informace o tom, jak je naše zboží baleno, najdete ZDE.

 

Vaše zkušenosti

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení