Jak reklamovat rozbité zboží?

Objednáte si v našem e-shopu zboží např. veselé kameny. Zásilka Vám v pořádku dorazí a při rozbalení zjistíte, že je keramika rozbitá. Co teď?

 V takovém případě vezměte prosím do ruky foťák a zásilku nafoťte. Na jeden samostatný snímek prosím vyfoťte štítek zásilky, na další vyfoťte, rozbité zboží a také veškerý obalový materiál, který v zásilce byl. Tyto fotky nám prosím pošlete na e-mail a do týdne máte doma nové zboží. O odeslání zásilky s novým zbožím Vás budeme opět informovat-mailem a SMSkou.

 Zboží se snažíme balit opravdu pečlivě do bublinkové fólie a balík je vždy pečlivě vyložený, aby bylo zboží chráněno před nárazy. Bohužel se může stát, že se zboží cestou poničí nebo rozbije. Takové případy řešíme asi 20x do roku, což je v počtu objednávek velice malé číslo.  Proto nemusíte mít obavy objednat i křehké vánoční ozdoby nebo již zmiňovanou zahradní keramiku.

 Záleží nám na tom, aby nákup v našem e-shopu Bydlení je hračka, byl pro vás hračkou, z které budete mít radost a budete se s důvěrou vracet.

Návrh bez názvu

Možná by vás mohlo zajímat, jak zásilky balíme - článek najdete ZDE.

Vaše zkušenosti