Velmi nás mrzí, pokud se Vám stalo, že dorazilo poškozené zboží. Rádi bychom Vám poradili, jak v takové situaci postupovat:
Vyfoťte poškozenou zásilku, včetně štítku, poškozeného zboží a veškerého obalového materiálu. Tyto fotografie nám pomohou rychle vyřešit reklamaci.
Fotky zašlete na náš e-mail – můžete využít adresu reklamace@bydlenijehracka.cz nebo info@bydlenijehracka.cz.
Co nejdříve Vám zašleme nové zboží, o jehož odeslání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky, abyste měla přehled o průběhu řešení.
Poškozené zboží prosím nevyhazujte, dokud nedostanete nové zboží, abychom mohli celý proces úspěšně dokončit.
I když zásilky balíme pečlivě, občas se stane, že se něco poškodí. Nemusíte se ale bát u nás objednávat, takové případy jsou velmi vzácné.